Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Miten rakennat digitaalisen ostopolun ja mittaat tuloksia?

25.10.2022, Helsinki

Miksi digitaalinen ostopolku ja miten se rakennetaan?

Lue lisää

Kehity digitaalisena asiakaspalvelijana

27.10.2022, Etäkoulutus

Millaisen asiakaskokemuksen haluat tarjota asiakkaillesi – ja tiedätkö miten sen teet?

Lue lisää

Chatbot Day 2022

28.10.2022

Chatbotit eivät ainoastaan tehosta asiakaspalvelua ja liiketoimintaa. Ne voivat myös kasvattaa sitä!

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - modernin työn taitaja

16.11.2022-17.11.2022, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin työtä muuttava ilmiö – Kehitä modernin työn taitojasi!

Lue lisää

Asiakaspalvelun häiriökysyntä – Kysyntä, jota emme halua, mutta kysyntä, johon pitää vastata

9.12.2022, Helsinki

Häiriökysyntää esiintyy kaikissa asiakaspalveluprosesseissa – mikä vaikutus sillä on ja miten siihen tulee reagoida?

Lue lisää