Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Tietosuoja asiakaspalvelussa

17.8.2021, Helsinki

Henkilötietojen käsittelyn keskeiset velvollisuudet kuluttajakaupankäynnissä

Lue lisää

DigiJulkishallinto 2021

26.8.2021, Helsinki

DigiJulkishallinto - seminaarissa kuulet asiantuntijoita ja case-puheenvuoroja julkishallinnon digitalisaation ajankohtaisista teemoista. Lue lisää!

Lue lisää

Pilvipalvelut & kyberturvallisuus

14.9.2021, Helsinki

Millaisia tietoja pilvipalveluissa kannattaa käsitellä ja miten hallita palvelujen käyttöön liittyviä riskejä?

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

14.9.2021-15.9.2021, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Asiakaspalvelu 2021

21.9.2021-22.9.2021

Mitä taitoja tulevaisuuden asiakaspalvelijan tulee hallita? Kuinka rakennetaan digitaalinen palvelu, joka nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle?

Lue lisää

Matkahallintoa assistenteille - organisointi, toimittajasuhteet, vastuullisuus

30.9.2021, Etäkoulutus

Millaista on käytännöllinen ja toimiva matkahallinto assistentin näkökulmasta?

Lue lisää