Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Asiakaspalvelun häiriökysyntä – Kysyntä, jota emme halua, mutta kysyntä, johon pitää vastata

24.5.2022, Etäkoulutus

Häiriökysyntää esiintyy kaikissa asiakaspalveluprosesseissa – mikä vaikutus sillä on ja miten siihen tulee reagoida?

Lue lisää

DigiAsiakaspalvelu

31.5.2022

Nykypäivän asiakkaat odottavat yrityksiltä 24/7 palvelua ja palvelun odotetaan sujuvan saumattomasti myös eri kanavien välillä. Miten näihin vaatimuksiin vastataan?

Lue lisää

Avainasiakkuuksien johtaminen – menestyvä Key Account Manager

16.6.2022, Helsinki

Avainasiakkuuksien johtamisen valmennuksessa saat mallit työkalut ja selkeän toimintamallin, jolla syvennät tärkeimpiä asiakassuhteita ja tuot asiakkaalle aitoa lisäarvoa.

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - modernin työn taitaja

13.9.2022-14.9.2022, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin työtä muuttava ilmiö – Kehitä modernin työn taitojasi!

Lue lisää