Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

22.4.2020-23.4.2020, Etäosallistuminen

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Emotion AI - tunnetekoäly liiketoiminnan avuksi

28.5.2020, Etäosallistuminen

Tunnetekoäly tulee – osaako yrityksesi hyödyntää sitä? Koulutuksessa käydään läpi tunnetekoälyn perusteet ja erilaisia tapoja hyödyntää tunnetekoälyä liiketoiminnassa

Lue lisää

Kehonkieli tueksi asiakaspalvelussa - tiedä, mitä asiakas ajattelee!

3.6.2020, Etäosallistuminen

Ymmärrä sanatonta viestintää, paranna asiakaskokemusta!

Lue lisää

Matkahallintoa assistenteille - organisointi, toimittajasuhteet, vastuullisuus

9.6.2020-10.6.2020, Etäosallistuminen

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

9.9.2020-10.9.2020, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää