Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

DigiAsiakaspalvelu

15.4.2021, Etäosallistuminen

Onko uusi teknologia - kuten tekoäly ja automaatio- vastaus asiakkaiden tarpeisiin ja entistä parempaan asiakaskokemukseen?

Lue lisää

Digitaalinen asiakaskokemus ja kanavastrategia: optimoi, organisoi ja yhteiskehitä

10.5.2021-11.5.2021, Helsinki

Miten rakennat asiakaslähtöisen palvelupolun ja kanavastrategian?

Lue lisää

Asiakaspalvelu 2021

21.9.2021-22.9.2021

Mitä taitoja tulevaisuuden asiakaspalvelijan tulee hallita? Kuinka rakennetaan digitaalinen palvelu, joka nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle?

Lue lisää