Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Asiakaspalvelu 2021

21.9.2021-22.9.2021

Mitä taitoja tulevaisuuden asiakaspalvelijan tulee hallita? Kuinka rakennetaan digitaalinen palvelu, joka nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle?

Lue lisää

Data & asiakaspalvelu

14.10.2021, Helsinki

Miten hyödyntää asiakaskohtaamisissa kertynyttä dataa tehokkaasti?

Lue lisää

Haastavat asiakas-ja viestintätilanteet sosiaalisessa mediassa – Näin luovit läpi trollien ja somekohujen

11.11.2021, Helsinki

Miten selvitä somen konfliktitilanteista kuivin jaloin?

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

1.12.2021-2.12.2021, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää