Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Chatbot Day - Robotti asiakasviestijänä

27.10.2020-28.10.2020, Helsinki

Syrjäyttääkö chatbot sähköpostin? Miten botti voi tuottaa erinomaisen asiakaskokemuksen ja toimia myyntiliidien kerääjänä?

Lue lisää

Matkahallintoa assistenteille - organisointi, toimittajasuhteet, vastuullisuus

17.11.2020-18.11.2020, Etäosallistuminen

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

2.12.2020-3.12.2020, Etäosallistuminen

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Haastava asiakas 2021

27.1.2021, Helsinki

Haastavan asiakkaan kohtaaminen - työkaluja vaikeiden tilanteiden ja tunteiden hallintaan!

Lue lisää