Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Asiantuntijan asiakaskokemuspäivä – näin onnistut asiakaskohtaamisissa!

25.2.2020, Helsinki

Lue lisää

Chatbot Day - Robotti asiakasviestijänä

25.2.2020-26.2.2020

Tekoälyä, riskejä ja parempaa asiakaskokemusta. Mitkä ovat bottitrendit 2020?

Lue lisää

Digitaalinen asiakaskokemus

3.3.2020-4.3.2020, Helsinki

Lue lisää

Palveluiden kehittäminen ennakoivan analytiikan avulla

4.3.2020, Helsinki

Lue lisää

Lean-johtaminen ja prosessien kehittäminen asiakaspalvelussa

11.3.2020-12.3.2020

Miten tehostaa asiakaspalvelua lean-menetelmin? Tämä käytännönläheinen koulutus tuo sinut lean-filosofian perusteiden äärelle hyödyllisten case-esimerkkien avulla.

Lue lisää

Assistentti 2.0 - Muuttuvan maailman asiantuntijataidot

17.3.2020-18.3.2020, Helsinki

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

22.4.2020-23.4.2020

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää