Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Matkahallintoa assistenteille - organisointi, toimittajasuhteet, vastuullisuus

19.1.2021-20.1.2021, Etäosallistuminen

Lue lisää

Haastava asiakas 2021

27.1.2021, Etäosallistuminen

Haastavan asiakkaan kohtaaminen - työkaluja vaikeiden tilanteiden ja tunteiden hallintaan!

Lue lisää

Järjestä onnistunut etätilaisuus

16.2.2021, Etäosallistuminen

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

9.3.2021-10.3.2021, Etäosallistuminen

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Digitaalinen asiakaskokemus

16.3.2021-17.3.2021, Etäosallistuminen

Lue lisää

Asiakaskokemus ja ostopolku mobiilissa

13.4.2021, Etäosallistuminen

Kuinka luot mobiilipalveluita, jotka saavat käyttäjät tyytyväisiksi ja kauppaa aikaan?

Lue lisää