Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Digitaalinen asiakaskokemus

25.8.2020-26.8.2020, Etäosallistuminen

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

9.9.2020-10.9.2020, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Asiakaspalvelu 2020

30.9.2020-1.10.2020, Helsinki

Mitä taitoja tulevaisuuden asiakaspalvelijan tulee hallita? Kuinka rakennetaan digitaalinen palvelu, joka nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle?

Lue lisää

Lean-johtaminen ja prosessien kehittäminen asiakaspalvelussa

7.10.2020-8.10.2020

Miten tehostaa asiakaspalvelua lean-menetelmin? Tämä käytännönläheinen koulutus tuo sinut lean-filosofian perusteiden äärelle hyödyllisten case-esimerkkien avulla.

Lue lisää

Chatbot Day - Robotti asiakasviestijänä

27.10.2020-28.10.2020, Helsinki

Syrjäyttääkö chatbot sähköpostin? Miten botti voi tuottaa erinomaisen asiakaskokemuksen ja toimia myyntiliidien kerääjänä?

Lue lisää