Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Matkahallintoa assistenteille - organisointi, toimittajasuhteet, vastuullisuus

9.6.2020-10.6.2020, Etäosallistuminen

Lue lisää

Digitaalinen asiakaskokemus

25.8.2020-26.8.2020, Etäosallistuminen

Lue lisää

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

9.9.2020-10.9.2020, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Asiakaspalvelu 2020

30.9.2020-1.10.2020, Helsinki

Mitä taitoja tulevaisuuden asiakaspalvelijan tulee hallita? Kuinka rakennetaan digitaalinen palvelu, joka nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle?

Lue lisää