Sujuuko asiakaspalvelu kitkatta? Ulkoistettuna vai omassa organisaatiossa?

Asiakaspalvelu-koulutusten avulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja johdat asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Koulutuksista saat apua erilaisiin asiakaspalvelun ongelmatilanteisin sekä opit, miten digitalisaation uusimmat trendit vaikuttavat alaan. Anna alan parhaiden asiantuntijoiden kouluttaa sinut asiakasymmärryksen huipulle. Tutustu alla oleviin asiakaspalvelun koulutuksiin ja valitse sinua kiinnostavat.

Digitaalisen ajan assistentti - digityökalut ja -tavat haltuun

1.12.2021-2.12.2021, Helsinki

Digitalisaatio on merkittävimmin assistentin työtä muuttava ilmiö. Tässä koulutuksessa kehitetään digiosaamistasi!

Lue lisää

Matkahallintoa assistenteille - organisointi, toimittajasuhteet, vastuullisuus

20.1.2022, Etäkoulutus

Millaista on käytännöllinen ja toimiva matkahallinto assistentin näkökulmasta?

Lue lisää

Tietosuoja asiakaspalvelussa

25.1.2022, Etäkoulutus

Henkilötietojen käsittelyn keskeiset velvollisuudet kuluttajakaupankäynnissä

Lue lisää

Haastava asiakas 2022

25.1.2022

Asiakaspalvelun laatu ja osaaminen mitataan hankalissa tilanteissa. Vaikka virhe ei olisikaan todellinen, asiakkaan kokema pettymys ja tunnetila on.

Lue lisää

Haastavat asiakastilanteet ja taitava asiakaspalvelu

31.1.2022, Etäkoulutus

Moni asiakaspalvelija tuskailee haastavien asiakkaiden kanssa, vaikka nämä ovat juuri niitä parhaita opettajia

Lue lisää