Seminaarimme myös etäyhteydellä!

Tiesitkö, että voit osallistua seminaareihimme myös etäyhteydellä? Katso hinnat ja ilmoittaudu mukaan! 

Miten hyödyntää asiakaskohtaamisissa kertynyttä dataa tehokkaasti?

Nykypäivän digitaaliset palvelut mahdollistavat asiakastietojen monipuolisen hyödyntämisen. Jokainen asiakaskontakti tarjoaa arvokasta dataa, jota on tärkeää kerätä ja analysoida kaikista kosketuspisteistä. Olennaisinta on se, miten asiakasymmärrystä ja kertynyttä dataa hyödynnetään tehokkaasti päätöksenteossa ja liiketoiminnan kehittämisessä.

Data & asiakaspalvelu – seminaari kerää yhteen ajankohtaisimmat teemat, asiantuntijat ja case-tapaukset suoraan kentältä.

Seminaarin teemoina tänä vuonna mm.:

  • Tiedolla johdettu asiakaspalvelu & trendit – mitä pitää tietää juuri nyt?
  • Case C More: Oppeja asiakkaan äänitorvena toimimisesta – miten asiakasdata muuttuu asiakkaalle näkyväksi kehitykseksi?
  • Case: Mitä mittaamme auttaaksemme asiakkaita Visma Publicissa?
  • Case Kela: Kokemukset ja opit puheanalytiikan käytöstä asiakaspalvelussa

Lämpimästi tervetuloa seminaariin!

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi somessa: #asiakaspalveludata #almatalentkoulutus @Alma_Talent 

Puhujat

Laura Paloposki

partner

White Hat

Laura on 360 asteen näkökentällä varustettu asiakaspalvelun syväosaaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelun tuloksekkaasta johtamisesta ja kehittämisestä sekä...

Lue lisää

Ilkka Huotelin

toimitusjohtaja

Be Customer Smart Oy

Ilkka auttaa organisaatioita hyödyntämään tekoälyä tuloksellisesti tavoitteiden asetannasta toteutukseen; milloin tekoäly tai BI ovat oikeita työkaluja liiketoiminnan kysymysten ratkaisemiseen ja...

Lue lisää

Riikka Lindroos-Järvitalo

Product Owner, AI & RPA

Kela

Työskentelen Kelassa asiakasrajapinnan tekoälyn ja ohjelmistorobotiikan tuoteomistajana. Käytännössä tämä tarkoittaa asiakasta ja asiakaspalvelua helpottavien ratkaisujen kehittämistä, tekoälyn ja ohjelmistorobotiikan avulla....

Lue lisää

Johanna Rakemaa

customer success director

Visma Public Oy

Toimin Visma Publicissa Customer Success Directorina. Customer Success Vismalla tarkoittaa, että autamme asiakkaita saamaan ohjelmistoista tarvittavat hyödyt irti ja kehitämme...

Lue lisää

Tuomas Lappi

digitaalisten palveluiden johtaja

OP Ryhmä

Tuomas Lappi vastaa OP Ryhmässä henkilöasiakkaiden mobiili- ja verkkopalvelukanavista. Näiden kanavien kautta OP Ryhmä palvelee yli kahta miljoonaa suomalaista pankki-,...

Lue lisää

Sini Suutari

head of customer & loyalty

C More, Telia

Olen on asiakaspalvelutaustainen digitaalisten kuluttaja-asiakkuuksien kehittäjä ja asiakasuskollisuuden rakentaja. Tehtävässäni Telian viihdepalveluiden liiketoiminnassa pyrin luomaan parasta mahdollista asiakasarvoa optimoimalla ja...

Lue lisää

Antti Vuorela

erikoistutkija

HSL

Diplomi-insinööri Antti Vuorela on johtanut lukuisia digitalisointihankkeita, kehittänyt uusia tutkimusmenetelmiä sekä toiminut puheenjohtajana kehittämisryhmissä. Antin mielestä kehittämisen pitää lähteä aina...

Lue lisää

Kari Eronen

Head of Team, Service Management Office, Corporate Customers

Elisa Oyj

Toimin Elisan Yritysasiakkaat -yksikössä, jossa osastomme vastaa siitä, että Elisan yhteistyö ja palvelut pelaavat asiakkaan suuntaan sovittujen osa-alueiden osalta. Tehtävämme...

Lue lisää

Marko Paakkunainen

bottikuiskaaja

Yleinen työttömyyskassa YTK

Markolle on kertynyt vankka, lähes 15 vuoden kokemus asiakaspalvelutehtävistä YTK:ssa. Tästä ajasta lähes kolme vuotta hän on työskennellyt bottikuiskaajana. Marko...

Lue lisää

Sofia Härmä

bottikuiskaaja

YTK-Yhdistys

Työskentelen YTK-Yhdistyksessä jäsenrajapinnassa ja oikeudellisen neuvonnan palvelukehityksessä. Olen vuodesta 2019 lähtien ollut mukana chatbot Sulon kehittämisprojektissa. Botin tarkoituksena on automatisoida...

Lue lisää

Minna Kärhä

data strategist

Kaito Insight Oy

Minulla on lähes 20 vuoden kokemus Data & Analytiikka kyvykkyyksien kehittämisestä liiketoiminnan mahdollistajina. Eri osaajista koostuvien tiimien johtaminen ja ketterä...

Lue lisää

Ohjelma 14.10.2021

 

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi seminaaripaikalla
8.50 Etäyhteys avautuu etäosallistujille
9.00 Tervetuloa! Puheenjohtajan avaus

 

Laura Paloposki, partner, White Hat

9.10 Tiedolla johdettu asiakaspalvelu & trendit – mitä pitää tietää juuri nyt?

  • Uudet datalähteet
  • Miten yhdistää organisaatio asiakkaan ympärille tiedon avulla
  • Tulevaisuuden visioita tiedolla johdetusta asiakaskokemuksesta

 

Ilkka Huotelin, toimitusjohtaja, Be Customer Smart Oy

9.50 Tauko
10.00 Dataan pohjautuva asiakasymmärrys – miten varmistaa, että se pysyy relevanttina ja tuottaa liiketoiminnalle haluttua arvoa?

  • Miten varmistetaan että tarvittavan datan kerryttäminen on kiinteä osa liiketoiminnan prosesseja eikä erillinen saareke?
  • Älykkään liiketoiminnan jatkuva kehittäminen – millaisilla tekijöillä saadaan datasta johdettu ymmärrys varmasti hyötykäyttöön?
  • Millaista uutta osaamista organisaatioissa tulisi vahvistaa?

 

Minna Kärhä, data strategist, Kaito Insight Oy

10.50 Kahvitauko
11.00 Digitaalinen dialogi – Asiakkaan ääni kaikukoon läpi organisaation

 

Antti Vuorela, erikoistutkija, HSL

11.30 Case: YTK:n chatbottien keräämä data ja kontaktien jalostaminen tiedoksi

  • Mitä tietoja chatbottien keskusteluista kerätään?
  • Miten kerättyä dataa hyödynnetään eri toiminnoissa?

 

Marko Paakkunainen, bottikuiskaaja, Yleinen työttömyyskassa YTK

Sofia Härmä, bottikuiskaaja, YTK-Yhdistys

12.00 Lounas
13.00 Case C More – Moderni asiakaspalvelu asiakaslähtöisen kehittämisen kirittäjänä

  • Miksi asiakaspalvelumme on olemassa?
  • Vaikuttavat mittarit yhdistävät asiakaspalvelun liiketoiminnan ytimeen
  • Oppeja asiakkaan äänitorvena toimimisesta – miten asiakasdata muuttuu asiakkaalle näkyväksi kehitykseksi?

 

Sini Suutari, head of customer & loyalty, C More, Telia

13.30 Parempaa digitaalista itsepalvelua asiakasdatan avulla

Tuomas Lappi, digitaalisten palveluiden johtaja, OP Ryhmä

14.00 Hyvinvointitauko

Tauon aikana järjestetään noin 10 minuutin mittainen ryhtiä parantava taukoharjoitus. Sopii niin paikan päällä kuin etänä osallistuville.

Tauon ohjaa Lifted

14.20 Yhdessä asiakkaan matkalla

  • Mitä mittaamme auttaaksemme asiakkaita Visma Publicissa?
  • Erilaisia keinoja tukea asiakkaan menestymistä

 

Johanna Rakemaa, customer success director, Visma Public Oy

14.50 Case Kela: Missä asioissa opiskelijat ja asevelvolliset soittavat Kelaan? Kokemukset ja opit puheanalytiikan käytöstä asiakaspalvelussa

  • Puheanalytiikka, mitä se on?
  • Läpileikkaus kolmen kuukauden kokeiluun. Odotukset, kokemukset ja opit
  • Puheanalytiikan hyödyntäminen asiakaspalvelussa

 

Riikka Lindroos-Järvitalo, tuoteomistaja AI & RPA, Kela

15.20 Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla – 5 keinoa onnistuneeseen muutokseen

  • Tiedon keräämisen käynnistäminen asiakaspalvelussa
  • Millaista arvoa ja kenelle yhteydenotot tuottavat?
  • Mitä arvoa tuottamattomille yhteydenotoille tulisi tehdä?
  • Estä tai automatisoi arvoa tuottamattomat yhteydenotot systemaattisesti
  • Panosta arvoa tuottaviin yhteydenottoihin

 

Kari Eronen, head of team, service management office, corporate customers, Elisa Oyj

15.50 Puheenjohtajan yhteenveto

 

Laura Paloposki, partner, White Hat

16.00 Seminaari päättyy
Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Hinnat

Normaalihinta945 €
Striimi-hinta945 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvi- ja lounastarjoilut paikan päällä. Striimiosallistuminen sisältää sähköiset materiaalit.

Yhteyshenkilöt

Puhuja

Kristiina Lintula

Sisällöntuottaja

kristiina.lintula@almamedia.fi

050 4380835

Paikka

Radisson Blu Royal

Runeberginkatu 2

00100 Helsinki

Hotelli sijaitsee Helsingin keskustassa, Kampin liikekeskuksen naapurissa. Sisäänkäynti tapahtuu hotellin pääovista, josta opasteet ohjaavat aulasta oikealle kokoustiloihin.

Julkiset kulkuvälineet
Helsingin linja-autoasema ja metroasema ovat kadun toisella puolella ja rautatieasemallekin on matkaa vain noin 500 metriä. Katso lisää pääkaupunkiseudun julkisesta liikenteestä  reittioppaasta.

Saapuminen omalla autolla
Radisson Blu Royal Hotel sijaitsee aivan Helsingin sydämessä, Kampin liikekeskuksen naapurissa. Hotellissa on maksullinen pysäköintihalli.  Katso  pysäköintiohje täältä.

Majoitus
Olemme neuvotelleet erikoishinnat alla oleviin Helsingin hotelleihin. Mainitse huonetta varatessasi, että olet tulossa Alma Talentin tapahtumaan, niin etuhinta tulee huomioitua. Mikäli kaipaat lisätietoja hotellien sijainneista, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon (020) 442 4110.

 

  • Radisson Blu -hotellit ja SOKOS-hotellit: alennus -11 % Flex-hinnasta
  • Clarion Hotellit: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta