Digitalisoituvassa maailmassa asiakkaat odottavat saumatonta palvelukokemusta ajasta ja paikasta riippumatta, valitsemallaan päätelaitteella. Digitaalisten kanavien ja välineiden hallinta on edellytyksenä hyvän asiakaskokemuksen tuottamiselle. Siitä syntyy yritykselle merkittävä kilpailukeino.

 

Menestyneimpiä yrityksiä ovat ne, jotka ovat pitkäjänteisesti kehittäneet digitaalisia palvelujaan, analysoineet asiakkaiden käyttäytymistä ja panostaneet voittavan asiakaskokemuksen luomiseen.

 

Kahden päivän tiiviissä koulutuksessa pureudutaan asiakaskokemuksen luomisen erityispiirteisiin, analysoidaan organisaation nykytilaa ja hahmotetaan asiakaspolkuja kuvaamalla tavoitetilaa paremman asiakaskokemuksen tuottamiseksi.

 

Lisäksi perehdytään erilaisiin mittausmenetelmiin ja pohditaan asiakaskokemuksen johtamisen haasteita. Koulutuksessa kuullaan lukuisia käytännön esimerkkejä eri organisaatioiden onnistumisista ja epäonnistumisista.

Ohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.00 Digitaalinen asiakaskokemus ja monikanavainen liiketoiminta

  • Mitä on hyvä asiakaskokemus monikanavaisessa liiketoiminnassa?
  • Asiakaskokemus asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa
  • Asiakaskokemuksen taloudellinen merkitys
12.00 Lounas
13.00 Digitaalisen asiakaskokemuksen suunnittelu ja kehittäminen

  • Asiakaspolkujen hyödyntäminen digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä
  • Asiakaskokemuksen suunnittelu ja toteutus
  • Case esimerkkejä onnistumisista ja epäonnistumisista
16.00 Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy

 

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.00 Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen ja analysointi

  • Menetelmiä ja työkaluja asiakaskokemuksen mittaamiseen
  • Asiakaskokemuksen mittarit
  • Käytännön kokemuksia asiakaskokemuksen monitoroinnista
12.00 Lounas
13.00 Digitaalisen asiakaskokemuksen johtaminen

  • Asiakaskokemuksen rooli yrityksen strategiassa
  • Strategiasta käytäntöön, organisaation sitouttaminen ja toimintamallin jalkauttaminen
  • Digitaalisen asiakaskokemuksen prosessit, vastuut ja kompetenssit
16.00 Koulutus päättyy

 

Kouluttaja

Hinnat

Yksityinen sektori, etuhinta 3.1. asti (norm. 1645 €)1 445 €
Julkinen sektori, etuhinta 3.1. asti (norm. 1045 €)945 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvi- ja lounastarjoilut.

Lisätietoja

Leena Kalaoja

Asiakkuuspäällikkö, tiiminvetäjä

leena.kalaoja@almamedia.fi

050 528 6956

Paikka

Helsinki