ITIL Foundation tarkoittaa palvelujohtamisen peruskurssia. Kurssilla käydään läpi elävästi ja lukuisten käytännön esimerkkien kanssa kerrottuna palvelujohtamisen parhaat käytännöt ja miten niitä on hyvä soveltaa sekä suuressa että pienessä yrityksessä. Valmennus on parasta aikaa ajankohtaisempi kuin koskaan. Kaikilla teollisuudenaloilla muotoillaan asiakkaalle tarjottavia kokonaisuuksia palveluiden muotoon. Myös perinteisesti fyysisiä tuotteita myyvät organisaatiot ovat tähän heränneet. Kun palvelullistumista muotoillaan, organisaation täytyy huomioida siihen kuuluvat parhaat käytännöt ja soveltaa niitä oikein.

 

Osallistujana saat ensiarvoisen tärkeää kyvykkyyttä palveluiden johtamiseen ja reaalimaailman toimintaan palvelunäkökulmasta. Koulutuksessa käydään läpi kansallisia ja kansainvälisiä esimerkkejä palvelujohtamisesta positiivisten ja negatiivisten esimerkkien kautta. Koulutuksen jälkeen osallistujalla on erittäin hyvät valmiudet aloittaa palvelujohtamisen kehitys omassa organisaatiossa ketterän kehityksen keinoin. Palvelujohtamisen valmennus on erinomaisen tärkeää ja ajankohtaista, koska nykyään kaikki yritykset ovat palveluyrityksiä.

 

Toisen kurssipäivän päätteeksi voit suorittaa arvostetun ITIL 4 Foundation-sertifiointitestin. ITIL-sertifikaatti on globaalisti tunnettu eikä vanhene koskaan. Sertifiointitesti kestää 1 tunnin ja se tehdään sähköisenä tenttinä omalla työasemalla. Sertifiointitesti järjestetään noin klo 15:00-16:30 välisenä aikana. Sertifiointitestistä laskutetaan erikseen 350 € + alv. koulutuksen jälkeen.

Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Johdanto ja ITILin taustat

Palvelunhallinta käytäntönä

ITIL ja palvelun arvojärjestelmä

10.30 Kahvitauko
10.45 ITIL ja palvelun arvojärjestelmä jatkuu

Harjoitustehtävä 1

Harjoitustehtävän läpikäynti

12.00 Lounas
12.45 Palvelujohtamisen 4 dimensiota

Palvelujohtamisen 7 ohjaavaa periaatetta

14.30 Kahvitauko
14.45 Palvelun arvoketju
16.00 Koulutuspäivä päättyy
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Kysymykset ja ajatukset ensimmäiseltä päivältä

Harjoitustentti 1 läpikäynti

Palvelun jatkuvan parantamisen käytännöt

10.30 Kahvitauko
10.45 Saatavuudenhallinta

Kapasiteetinhallinta ja tietoturva

Palvelun häiriönhallinta

12.00 Lounas
12.45 Service desk

Harjoitustehtävä 2

Harjoitustehtävän läpikäynti

14.30 Kahvitauko
14.45 Service Practices

Kertaus

ITIL Foundation sertifiointitesti halukkaille

16.30 Koulutuspäivä päättyy

Kouluttaja

Hinnat

Yksityinen sektori1245 €
Julkinen sektori845 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyy sähköiset materiaalit.

Lisätietoja

Leena Kalaoja

Asiakkuuspäällikkö, tiiminvetäjä

leena.kalaoja@almamedia.fi

050 528 6956

Paikka

Etäosallistuminen

Etäosallistujana kuulet ja näet kouluttajan, materiaalit sekä voit osallistua keskusteluun. Etäosallistuminen ei vaadi sinulta asennuksia koneelle, vaan pelkkä internetyhteys riittää. Kaikille etäosallistujille lähetämme henkilökohtaisen kutsulinkin koulutukseen. Kyseessä on livestriimaus, eikä striimauksesta tehdä tallennetta. Striimiosallistuminen on henkilökohtainen.