MUUTOS- JA PERUUTUSEHDOT

Koulutus voidaan peruuttaa tai muuttaa toteutettavaksi vain etänä tai paikan päällä järjestäjien taholta viimeistään kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta, jos ilmoittautuneita ei ole riittävästi.

Seminaarit ja koulutukset

Pyydämme ilmoittamaan mahdollisesta esteestä kirjallisesti. Osallistumisen voi luovuttaa kuluitta kollegalle. Siirtymisestä toiseen samanarvoiseen koulutukseen ei veloiteta, jos siirto tehdään vähintään kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen tehdystä osallistumisen siirrosta veloitamme 200 € + alv. Mikäli osallistuminen perutaan myöhemmin kuin kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta veloitamme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Koulutusohjelmat, joissa on 4 osaa tai enemmän

Ilmoittautuminen on sitova. Myöhemmin kuin yksi kuukausi ennen seminaarisarjan alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % koko sarjan hinnasta. Kaksi viikkoa ennen sarjan alkua ja sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Esteen ilmetessä seminaaripaikan voi kuluitta luovuttaa kollegalle. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Lasku lähetetään 10 päivää ennen koulutusta, hintaan lisätään arvonlisävero.