Tunne palvelukeskuksen trendit - robotiikka ja tekoäly, monipaikkaisuus, uuden ajan johtaminen!

Palvelukeskustyö muuttuu yhä enemmän tukitoiminnoista kohti asiantuntijatyötä. Robotiikka ja tekoäly vähentävät talous-, henkilöstö- ja palkkahallinnon rutiinityötä. Muutos tuo mukanaan uusia tarpeita osaamisen kehittämiselle, johtamiselle ja työn organisoinnille.

Suosittu Palvelukeskus 2021 -seminaari käsittelee keskitetyn talous-, henkilöstö- ja palkkahallinnon tuotannon ajankohtaisia aiheita. Kuulet, mikä on keskeistä menestyvässä palvelukeskuksessa ja miten palvelukeskustoimintaa on kehitetty eri organisaatioissa.

Seminaarin teemoina ovat:

  • palvelukeskuksen johtaminen – milleniaalit ja monipaikkainen työ
  • palvelukeskuksen teknologiatrendit – robotiikka, tekoäly, pilvipalvelut
  • prosessien kehittäminen ja laadun hallinta

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi somessa: #palvelukeskus @Alma_Talent  #almatalentkoulutus

Lämpimästi tervetuloa seminaariin!

Puhujat

Minna Naumanen

Head of People Services

Wärtsilä

Minnalla on vahva tausta palveluorganisaatioiden pystyttämisestä, johtamisesta ja kehittämisestä sekä konsultoinnissa että kansainvälisten pörssiyritysten palveluksessa. Hän on intohimoinen HR-ammattilainen, joka...

Lue lisää

Helena Kastikainen

kirjailija, puhuja, valmentaja (milleniaalijohtaminen)

Helena Kastikainen on kirjailija, puhuja sekä milleniaalijohtajien ja milleniaalien johtamiseen erikoistunut valmentaja.

Milleniaalien johtamisen...

Lue lisää

Marko Pietilä

tietohallintojohtaja

Monetra

Marko on kehityshakuinen tietohallintojohtaja, jolla on 15 vuoden kokemus IT-alalta sekä hallinnon prosessien digitalisoinnista.

Lue lisää

Sari Berglund

Finance Transformation Lead & GBS Lead

Deloitte

Sari is Country Finance Transformation Lead and GBS Lead at Deloitte Finland. She has over 20 years of experience within...

Lue lisää

Jaakko Lehtinen

Director of Automation, AI and Analytics

Sogeti

Jaakko toimii Sogetin automaatio-, tekoäly- ja analytiikkapalveluiden johtajana. Hän kohtaa lähes päivittäin eri toimialojen johtavia yrityksiä ja auttaa soveltamaan jatkuvasti...

Lue lisää

Laura Virkki

palvelumuotoilija

Gofore

Laura Virkki toimii palvelumuotoilijana Goforen digitaalisen muutoksen neuvonantopalveluissa. Lauran erikoisosaamista on muotoilun menetelmien hyödyntäminen toimintamallien ja prosessien kehittämisessä, aina tarvekartoituksista...

Lue lisää

Merja Aulanto

Head of Finance Delivery

Stora Enso

Head of Finance Delivery, Stora Enso 2021-

Director, Financial Reporting, Stora Enso 2017-2021

Process Manager, Stora Enso 2012-2017 (prosessien kehitys ja projektit)

mm....

Lue lisää

Johanna Jyrkönen

kehitysjohtaja,

Sarastia Oy

Johanna Jyrkönen toimii Sarastian talous- ja palkkahallinnon kehitysjohtajana. Johannalla on pitkä kokemus taloushallinnon ulkoistuspalveluiden kehittämisestä yksityisellä puolella. Hänen tavoitteenaan on...

Lue lisää

Anssi Rantanen

maajohtaja, NBF-puhuja

Growth Tribe

Anssi Rantanen on yrittäjä, ex-googlelainen ja strategi, joka nousi yhdeksi suomalaisen liike-elämän kysytyimmistä puhujista voitettuaan Nordic Business Forum -tapahtuman puhujakilpailun keväällä...

Lue lisää

Ohjelma 28.10.2021

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi seminaaripaikalla
8.50 Etäyhteys avautuu etäosallistujille
9.00 Tervetuloa! Puheenjohtajan avaus

Minna Naumanen, asiantuntija, muutoksen tekijä, Head of People Service, Wärtsilä

9.10 Keynote: Muutoksen ja milleniaalien johtaminen

  • Merkityksellisyyden luominen asiantuntijatyössä
  • Milleniaalit ja sukupolvi Z
  • Eri ikäpolvien ja työntekijäryhmien johtaminen läpi muutoksen

Helena Kastikainen, tietokirjailija, puhuja, valmentaja (milleniaalijohtaminen)

9.50 Palvelukeskuksen digitrendit

  • Uusin kaikkien huulilla oleva termi: hyperautomaatio
  • Kokonaisvaltainen kehityskohteiden tunnistaminen
  • Digitalisaatiossa onnistumisen edellytyksiä

Jaakko Lehtinen, Director of AI, Automation and Analytics, Sogeti 

10.30 Kahvitauko
10.50 Tiimien ja yksilöiden johtaminen edelläkävijäorganisaatioissa
Anssi Rantanen, kasvustrategi, maajohtaja, Growth Tribe
11.30 Case Stora Enso: Responsiivinen organisaatio

  • Mikä on responsiivinen organisaatio, ja miten sellaista johdetaan? Tässä puheenvuorossa Merja käy läpi responsiivisen eli muuntautumiskykyisen organisaation teemojen kautta oman tiiminsä kasvutarinan.

Merja Aulanto, Head of Finance Delivery, Stora Enso

12.00 Lounas
12.45 Palvelukeskusten trendinä: Controller-palvelut keskitetysti palvelukeskuksesta

Sari Berglund, Finance Transformation Lead & GBS Lead, Deloitte

13.35 Palveluiden laadun hallinta ja kehittäminen

  • Asiantuntijuus palvelukeskuksessa – yhteinen laatutavoite
  • Laadun ja palveluiden kehittämisellä kehitetään asiakaskokemusta
  • Palveluiden tuotteistus

Johanna Jyrkönen, kehitysjohtaja, Sarastia

14.10 Hyvinvointitauko

Tauon aikana järjestetään noin 10 minuutin mittainen ryhtiä parantava taukoharjoitus. Sopii niin paikan päällä kuin etänä osallistuville.

Tauon ohjaa Lifted

14.30 Case Monetra: Täysdigitaalinen talous- ja henkilöstöhallinto

  • Miltä näyttää Monetran muutosmatka kohti täysdigitaalista talous- ja henkilöstöhallintoa asiakaspalvelun, asiakaskokemuksen ja palvelutuotannon osalta? Tässä puheenvuorossa kuulet muutoksen tiekartasta ja sen vaatimista järjestelmäuudistuksista.

Marko Pietilä, tietohallintojohtaja, Monetra

15.10 Case Kirkon palvelukeskus: Kipa 2 -hankkeen yhteiskehittäminen aikana, jolloin ketään ei voi kohdata 

  • Paikkariippumaton yhteiskehittäminen, oikean ongelman tunnistaminen ja erilaisiin asiakastarpeisiin vastaaminen 
  • Käytettävyydellä parempaa palvelukokemusta ja vähemmän häiriökysyntää 

Laura Virkki, palvelumuotoilija, Gofore 

15.45 Puheenjohtajan yhteenveto
16.00 Seminaaripäivä päättyy
Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Hinnat

Normaalihinta945 €
Striimi-hinta945 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvi- ja lounastarjoilut paikan päällä. Striimiosallistuminen sisältää sähköiset materiaalit.

Yhteyshenkilöt

Marianne Peltola

Marianne Peltola

Kehityspäällikkö, yrityskoulutukset

marianne.peltola@almamedia.fi

050 597 6344

Paikka

Radisson Blu Royal

Runeberginkatu 2

00100 Helsinki

Hotelli sijaitsee Helsingin keskustassa, Kampin liikekeskuksen naapurissa. Sisäänkäynti tapahtuu hotellin pääovista, josta opasteet ohjaavat aulasta oikealle kokoustiloihin.

Julkiset kulkuvälineet
Helsingin linja-autoasema ja metroasema ovat kadun toisella puolella ja rautatieasemallekin on matkaa vain noin 500 metriä. Katso lisää pääkaupunkiseudun julkisesta liikenteestä  reittioppaasta.

Saapuminen omalla autolla
Radisson Blu Royal Hotel sijaitsee aivan Helsingin sydämessä, Kampin liikekeskuksen naapurissa. Hotellissa on maksullinen pysäköintihalli.  Katso  pysäköintiohje täältä.

Majoitus
Olemme neuvotelleet erikoishinnat alla oleviin Helsingin hotelleihin. Mainitse huonetta varatessasi, että olet tulossa Alma Talentin tapahtumaan, niin etuhinta tulee huomioitua. Mikäli kaipaat lisätietoja hotellien sijainneista, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon (020) 442 4110.

 

  • Radisson Blu -hotellit ja SOKOS-hotellit: alennus -11 % Flex-hinnasta
  • Clarion Hotellit: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta