Palvelukeskusten trendit 2022 - tehoa prosesseihin, aikaa asiakkaille

Palvelukeskuksissa tuotetaan rutiinitehtävien sijaan yhä enemmän asiantuntijapalveluita. Millaista osaamista palvelukeskuksen asiantuntijoilta tarvitaan lähitulevaisuudessa? Miten rakennetaan jatkuvan oppimisen kulttuuria ja entistä digitaalisempaa palvelukeskusta? Entä kuinka navigoidaan asiakkaiden erilaisten odotusten ja tarpeiden kanssa?

Palvelukeskus 2022 -seminaarissa kuulet, mitä ajankohtaista HR-, talous- ja palkkahallintopalveluita tuottavissa palvelukeskuksissa tapahtuu. Syvennät ymmärrystäsi palvelukeskusten johtamisesta ja kokonaisvaltaisesta kehittämisestä niin prosessien kuin digikehityksen kautta.

Seminaarin teemoina tänä vuonna ovat:

  • Uuden ajan organisaatio ja hybridityö
  • Entistä digitaalisempi palvelukeskus
  • Palvelukeskusten osaaminen tulevaisuuskestäväksi
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi somessa: #palvelukeskus22 @Alma_Talent  #almatalentkoulutus

Lämpimästi tervetuloa seminaariin!

Puhujat

Hanna Mattinen

Director, HR and Payroll BPO Services

SD Worx (ent. Aditro)

Hanna Mattinen vastaa SD Worxissa HR- ja palkkapalveluista suomalaisille yritysasiakkaille. Hannan työssä on vahvasti läsnä ihmisten ja asioiden johtaminen, kun...

Lue lisää

Karoliina Jarenko

tietokirjailija, perustaja

Learning Advantage

Karoliina on tietokirjailija ja organisaatiokonsultti. Moni muistaa Karoliinan sisäisen motivaation ja itseohjautuvuuden puolesta puhujana ja yhtenä Filosofian Akatemian perustajista. Nykyään...

Lue lisää

Marko Viitanen

Director

PwC

Marko Viitanen vastaa PwC:llä Riskienhallintapalveluiden Data&Teknologia-kompetenssialueesta. Markolla on yli 10 vuoden kokemus data-analytiikan ja muun teknologian kehittämisestä ja hyödyntämisestä asiakasympäristössä...

Lue lisää

Ulla Kukkonen

liiketoimintajohtaja

Sarastia

Olen ekonomi, jonka kokemus on syntynyt monipuolisista rooleista ja tehtävistä palvelukeskuksissa. Olen nähnyt 90-luvun ulkoistukset, skandinaavisten keskusten perustamisen ja siirron....

Lue lisää

Emmi Hietanen

Team Leader, Accounts Payable & Project Accounting

AFRY Finland Oy

Emmillä on yli 12 vuoden kokemus erilaisista taloushallinnon tehtävistä. Viimeisten neljän vuoden ajan tiiminvetäjänä hän on keskittynyt operatiivisen johtamisen lisäksi...

Lue lisää

Soile Röppänen

palvelujohtaja, henkilöstöpalvelut

Palkeet

Soilella on 20 vuoden kokemus HR-tehtävistä eri näkökulmista sekä julkiselta, että yksityiseltä sektorilta. Erityisesti osaamisen kehittäminen, esimiestyön tutkiskelu sekä ihmisten...

Lue lisää

Asko Vainio

Director, Finance Development

Cargotec

Asko on kokenut kehitys- ja muutoshankkeiden johtamisen ammattilainen, jolla on kokemusta niin konsultoinnista kuin ”in-house” -roolistakin, keskittyen systemaattiseen kehittämiseen ja...

Lue lisää

Katariina Tikkala

Senior Service Designer, Team Lead

Kuudes Kerros Helsinki

Katariina on kokenut ja monipuolinen palvelumuotoilija, joka navigoi tottuneesti ihmisten tarpeiden sekä organisaatioiden kilpailukyvyn kehittämisen välimaastossa. Palvelumuotoilijana Katariina on ratkaisukeskeinen,...

Lue lisää

Ohjelma 18.5.2022

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvitarjoilu seminaaripaikalla
8.50 Etäyhteys avautuu etäosallistujille
9.00 Tervetuloa! Puheenjohtajan avaus

Hanna Mattinen, Director, HR and Payroll BPO Services, SD Worx

9.10 Keynote: Kohti itseohjautuvuutta ja oman oppimisen johtamista

  • Miksi vastuu omasta oppimisesta on siirtynyt meille itsellemme?
  • Miten omaa oppimista ja uraa johdetaan?
  • Minkälaisia ovat 2020-luvun oppivat organisaatiot eli minkälaisen oppimisen infrastruktuurin itseohjautuva oppiminen tarvitsee tuekseen?

Karoliina Jarenko, tietokirjailija, perustaja, Learning Advantage

10.00-10.10 Tauko
10.10 Case Cargotec: Globaalin palvelukeskusmallin rakentaminen ja kehittäminen 

  • Toimintamallin implementointi ja muutoksen anatomia
  • Kehittämisen kulmakivet
  • Katse eteen – mitä on nurkan takana?

Asko Vainio, Director, Finance Development, Cargotec

10.50 Kahvitauko
11.10 Digihumpasta merkitykselliseen digitalisaatioon palvelukeskuksissa

  • Kuinka digitalisaatiota voidaan edistää ilman pelkoa?
  • Miten tuottavuus saadaan osaksi arkea ilman pelkoa?
  • Mitä haasteita digitalisaatio tuo palvelukeskuksen asiakassuhteelle?
  • Miltä digitalisoidut palvelukeskukset merkitsevät lähitulevaisuudessa?
  • Mitä asiakas hyötyy digitalisaatiosta? Kenelle digiä tehdään?

Ulla Kukkonen, liiketoimintajohtaja, Sarastia

12.00 Lounas
13.00 Data-analytiikka osana prosessien kehittämistä

  • Data-analytiikan tyypilliset käyttökohteet keskitetyissä toiminnoissa
  • Esimerkkejä työkaluista
  • Data-analytiikan käyttöönotto tai laajentaminen projektina

Marko Viitanen, Director, PwC

13.35 Case AFRY: Uuden ajan organisaatio ja hybridityö palvelukeskuksessa

  • Työntekijän ja esihenkilön rooli
  • Henkilöstökyselyn tulosten hyödyntäminen – kaikki mukaan toimenpiteiden suunnitteluun ja toteutukseen
  • Hybridityön ensiaskeleet

Emmi Hietanen, Team Leader, Accounts Payable & Project Accounting, AFRY Finland

14.05 Hyvinvointitauko 

Tauon aikana voit osallistua noin minuutin aktivoivaan taukoharjoitukseen/ -venyttelyyn. Sopii niin paikan päällä kuin etänä osallistuville.

Tauon ohjaa: Lifted 

14.25 Case Palkeet: Tulevaisuuden työtehtävät palvelukeskuksessa – osaamisen kehittäminen

Soile Röppänen, johtaja, Henkilöstöpalvelut, Palkeet

15.00 Keynote: NPS:n mittaamisesta asiakaskokemuksella erottautumiseen

  • Miten asiakaskokemus muodostuu ja miten sitä voidaan tutkia?
  • Miten lähteä kehittämään asiakaskokemusta oman organisaatiosi lähtökohdista?
  • Miten välttää palvelumuotoilun sudenkuopat?

Katariina Tikkala, Senior Service Designer, Team Lead, Kuudes Kerros Helsinki

15.45 Puheenjohtajan yhteenveto
15.55 Seminaaripäivä päättyy
Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Hinnat

Hinta945 €
Striimi-hinta945 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Paikan päällä osallistuminen sisältää sähköiset materiaalit sekä kahvi- ja lounastarjoilut seminaaripäivän aikana. Striimiosallistuminen sisältää sähköiset materiaalit sekä striimin katseluoikeuden kolmen päivän ajan seminaarin jälkeen.

Yhteyshenkilöt

Marianne Peltola

Marianne Peltola

Kehityspäällikkö, yrityskoulutukset

marianne.peltola@almamedia.fi

050 597 6344

Paikka

Radisson Blu Seaside

Ruoholahdenranta 3

00180 Helsinki

Tapahtuma järjestetään Radisson Blu Seaside hotellilla Helsingissä, Hietalahdenrannassa. Sisäänkäynti tapahtuu hotellin pääoven kautta, josta opasteet ohjaavat edelleen kokoustiloihin. Suosittelemme käyttämään julkisia liikennevälineitä mahdollisuuksien mukaan!

Julkiset kulkuvälineet

Raitiovaunut 7 ja 9 pysähtyvät aivan hotellin vieressä (pysäkki Länsilinkki), minkä lisäksi raitiovaunu numero 6:n päätepysäkki (Hietalahti) on aivan hotellin edessä. Katso lisätietoja reittioppaasta.

Saapuminen omalla autolla

Radisson Blu Seaside sijaitsee osoitteessa Ruoholahdenranta 3, Hietalahden pienvenesataman vieressä. Hotellissa on maksullinen pysäköintihalli. Katso lisätietoja »

Majoitus

Olemme neuvotelleet erikoishinnat alla oleviin Helsingin hotelleihin. Mainitse huonetta varatessasi, että olet tulossa Alma Talentin tapahtumaan, niin etuhinta tulee huomioitua. Mikäli kaipaat lisätietoja hotellien sijainneista, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon (020) 442 4110.

 

  • Radisson Blu -hotellit ja SOKOS-hotellit: alennus -11 % Flex-hinnasta
  • Clarion Hotellit: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta