Sertifioi osaamisesi

Sertifikaatti on Seduon opintokokonaisuus, jossa syvennetään osaamista valitussa teemassa. Sertifikaattiopintojen laajuus on 3-10 tuntia.

Sertifikaatteja on kahdenlaisia:

  • Asiantuntijan sertifikaatit ovat laajoja, syventäviä opintokokonaisuuksia eri alojen asiantuntijoille ja esihenkilöille.
  • Teemasertifikaatit puolestaan ovat kohdennettuja opintokokonaisuuksia valittuihin työelämän taitoihin.

Suoritettuasi opintokokonaisuuden saat Alma Talentin myöntämän sertifikaatin tunnuksena osaamisestasi.

Asiantuntijan sertifikaatit

KOULUTUS KOULUTTAJA     
Haastavista asiakaskohtaamisista palautuminen Maisa Lehtinen
Tietosuojaa asiakaspalvelun esimiehille ja asiantuntijoille Mikko Viemerö
Näin kehität asiakasviestinnän äänensävyä Laura Vuorio-Kuokka
Näin selviät kuivin jaloin somemyrskystä Sanna Ukkola
Reklamoijasta kantikseksi – näin vastaat vihaiselle asiakkaalle Kati Keronen
Tunnista tietojenkalasteluviesti Antti Kurittu
Johda asiakaskokemuksen tunnelmaa Marjo Rantanen
Kuinka luot onnistuneen asiakaskokemuksen läpi organisaation? Anna-Maija Tanninen
Kuinka rakennat vaikuttavan asiakaskokemuksen kirjallisessa viestinnässä? Kati Keronen
Neuvottelu vaikeissa asiakastilanteissa Jari Salminen
CX Road Map – asiakaskokemuksen rakentamisen 5 vaihetta Henna Ojala
Sosiaalisen hakkeroinnin tunnistaminen Antti Kurittu

KOULUTUS KOULUTTAJA            
Enemmän irti one-to-one -keskusteluista Ulla Vilkman
Motivaation vahvistaminen etänä Ulla Vilkman
Kehitä tiimin ryhmädynamiikkaa fasilitoinnin kautta M. Sipponen-Damonte
Taitava tiimijohtaja Kati Rautio
Perehdyttäminen hajautetussa tiimissä Ulla Vilkman
Esimiesten jaksaminen Mervi Lamminen
Palautekulttuurin kolme steppiä M. Kalliola & P. Raiden
Kuinka esimies voi tukea merkityksellisyyden tunnetta työssä? Kari Kanala
Hyvän tiimihengen rakentaminen Jukka Jalonen
Tulevaisuuden johtajan metataidot Henri Hyppönen
Esimiehen opas mielen ongelmiin ja mielen hyvinvoinnin tukemiseen Teemu Ollikainen
Valmentava johtaminen Vesa Ristikangas
Vastuuton työkäyttäytyminen – tunnista ja puutu! Totti Karpela
Itseohjautuvuuden johtaminen Nenne Amnell
Rakentava tunteiden käsittely työpaikalla Teemu Ollikainen
Näin vahvistat tiimisi vuorovaikutusta Laura Jääskeläinen
Uusi tiimi toimivaksi ryhmäyttämisen avulla Laura Jääskeläinen
Miten esimies voi hyödyntää empatiaa? Anu Kuistiala
Vinkit hyvän työhaastattelun pitämiseen Saana Rossi
Vinkit hyvän rekrytointi-ilmoituksen kirjoittamiseen Saana Rossi
Puheeksiottaminen Totti Karpela
KOULUTUS KOULUTTAJA
Näin pidät voittavan myyntipitchauksen! Katleena Kortesuo
Kuinka onnistunut myyntitilanne rakennetaan? Petteri Niemi
Vakuuttava kehonkieli ja äänenkäyttö myyntitilanteessa Petteri Niemi
Social selling Samuli Salonen
Näin luot erottuvan LinkedIn-profiilin Samuli Salonen
Luo kiinnostavaa sisältöä LinkedIniin Samuli Salonen
2020-luvun huippumyyjä Samuli Salonen
Jaksaminen myyntityössä Samuli Salonen
Käytännön tietosuojaa myynnille Leena Kuusniemi
Digitaalisen ostopolun rakentaminen Maiju Maukonen
Miten perustelet hinnoittelun ja puhut hinnasta? Aleksi Rautavuori
Kuinka myyt etänä? Petteri Niemi
Tunnista ja voita myynnin esteet Petteri Niemi
Asiantuntijan asiakashankinnan ABC Petteri Niemi
Sopimusoikeuden perusteet ja sopimusten tulkinta asiantuntijoille Kaisa Fahllund
Sopimusrikkomukset Kaisa Fahllund
KOULUTUS KOULUTTAJA
Mainekriisi ovella Sanna Ukkola
Pidä vaikuttava esitys missä tahansa tilanteessa Sanna Ukkola
Opi kirjoittamaan koukuttavasti Katleena Kortesuo
Sisältösuunnitelman ABC Emilia Vanhatapio
Ydinviesti – pelkkä slogan vai jotain merkityksellisempää? Mikko Kalliola
Näin pääset alkuun tarinankerronnassa Katja Alaja
Tarinankerronta yhteisöviestinnässä Katja Alaja
Näin pääset alkuun videon suunnittelussa Katja Alaja
Miten tehdä yritysvideo, joka erottuu joukosta? Tommi Niukkanen
Videotuotantoprosessi startista maaliin Tommi Niukkanen
Valokuvauspalveluiden ostaminen Jussi Judin
Viisi vinkkiä vaikuttavampiin valokuviin Jussi Judin
Näin selviät kuivin jaloin somemyrskystä – Sanna Ukkola kertoo Sanna Ukkola
Miten rakennat onnistuneen asiantuntijaesityksen? Petteri Niemi
Visualisoi viestisi Pauliina Ullner Di Pietrantonio
Tarinallista esityksesi Pauliina Ullner Di Pietrantonio
Stilisoi sotkuinen esitys tehokkaasti Pauliina Ullner Di Pietrantonio
Selkokielinen viestintä Laura Niemi
Digimarkkinoinnin juridiikan perusteet Sakari Salonen
Markkinoinnin tunnistettavuus ja kaupalliset yhteistyöt Sakari Salonen
Materiaalin käytön juridiikka Sakari Salonen

Teemasertifikaatit

KOULUTUS KOULUTTAJA
Etäpalaverien fasilitointi M. Sipponen-Damonte
Tehoa etäkokouksiin Ulla Vilkman
Perehdyttäminen hajautetussa tiimissä Ulla Vilkman
Kehittäminen ja ideointi etänä mutta yhteistyössä – mahdotontako? Elina Yrjölä
Biohakkerin vinkit päivitettyyn etätyöpaikkaan Teemu Arina
Kuinka myyt etänä? Petteri Niemi
KOULUTUS KOULUTTAJA
Tunnista ja taklaa työuupumus Liisa Uusitalo-Arola
Esimiesten jaksaminen Mervi Lamminen
Vastuuton työkäyttäytyminen – tunnista ja puutu! Totti Karpela
Esimiehen opas mielen ongelmiin ja mielen hyvinvoinnin tukemiseen Teemu Ollikainen
Kuinka selviydyt haastavista viestintätilaiteista? Anu Kuistiala
Puheeksiottaminen Totti Karpela
KOULUTUS KOULUTTAJA
Kiireen kesyttäjä Simo Levanto
Tunnista ja taklaa työuupumus Liisa Uusitalo-Arola
Menestyksen resepti Emma Kimiläinen
Hyvinvointi ja palautuminen asiantuntijatyössä – Pippa Laukan parhaat vinkit Pippa Laukka
Ennakoivan työhyvinvoinnin erityisosaajaksi Kati Rautio
Rakentava tunteiden käsittely työpaikalla Teemu Ollikainen

 

Suorita opintokokonaisuus, saat sertifikaatin

Sertifikaatti on Alma Talentin myöntämä tunnustus jatkuvasta ammatillisesta osaamisen kehittymisestä. Suoritettuasi valitsemasi opintokokonaisuuden saat Alma Talentin myöntämän kunniakirjan ja voit lisätä sertifikaatin esimerkiksi LinkedIn-profiiliisi.

 

Haluatko lisätietoja?

Jessica Smedslund
Avainasiakaspäällikkö
Puhelin: 050 438 0901
Sähköposti: jessica.smedslund@almamedia.fi

Alma Talent Seduo -asiakaspalvelu
Puhelin: 020 442 4110 (ma-pe klo 8.30-16.00)
Sähköposti: seduo.asiakaspalvelu@almatalent.fi