Kuinka rakennat loistavaa asiakaskokemusta viestinnän avulla?

Uskotko siihen, että tavoilla viestiä on iso rooli asiakkaan kokemuksen, tyytyväisyyden, suositteluhalukkuuden ja sitoutumisen näkökulmasta? Haluaisitko saada lisää työkaluja, joilla viestiä entistä asiakaslähtöisemmin ja ylittää asiakkaan odotukset?

Tässä koulutuksessa palat loksahtavat kohdalleen raikkaasti ja uudella tavalla. Saat kätevässä paketissa tiedon siitä, mikä vaikuttaa eniten kokemuksen syntymiseen. Opit viestimään niin, että vastaat yhtä aikaa sekä asiakkaan haluihin että tarpeisiin – myös niihin, joita asiakaskaan ei osaa sinulle sanoittaa.

Kokeneen kouluttajan, palkitun tietokirjailija Kati Kerosen koulutukset ovat kautta linjan saaneet kiittävää palautetta inspiroivuudestaan ja konkreettisuudestaan. Tämänkin koulutuspäivän jälkeen sinulla on taskussasi useita harjoituksia ja työpohjia, joita voit soveltaa omassa työssäsi ja tiimisi kanssa niin kirjallisessa kuin suullisessakin viestinnässä.

Ohjelma

8.45 Etäyhteys avautuu
9.00 Viestintä & asiakaskokemus

  • Kulttuuri & sisäinen puhe
  • Kunnosta nämä perusasiat
  • Viestintä uudelle tasolle

Tehtävä: oman/tiimin viestinnän kehitystarpeet

10.15 Kahvitauko
10.30 Viestinnän keinot asiakaskokemuksen parantamiseen

  • Asiakkaan iholle – ja sen alle
  • Viestinnän sävy ratkaisee
  • Vaikuttavan viestinnän malli

Harjoitus: Puhutko asiakasta?

12.00 Lounas
13.00 Kaikki irti kohtaamisista

  • Näin herätät luottamuksen
  • Kuuntelu on viestintää parhaimmillaan!
  • Hyödynnä momentum – ohjaava vuorovaikutus

Harjoitus: Treenataan käytännössä!

14.15 Kahvitauko
14.30 Odotukset ylittävä asiakasviestintä

  • Viestinnän keinot sitouttaa
  • Viesti tarpeet ennakoiden
  • Suunnittelumalli

Harjoitus: Intuitiivisen viestintäkokemuksen suunnittelu

16.00 Koulutuspäivä päättyy
8.45 Etäyhteys avautuu
9.00 Kaikki irti kohtaamisista

  •  Kohtaamisen merkitys kasvaa jatkuvasti, mutta miksi       
  • Kohtaaminen on biologiaa ja psykologiaa – tutkittua tietoa tueksesi
  • Näin luot tuloksellisia kohtaamisia
10.15 Kahvitauko
10.30 Harjoitus 3: Kohtaamisten suunnittelu asiakasmatkalle

  • Suunnitellaan vaikuttava kohtaaminen asiakasmatkalle ja simuloidaan sitä käytännössä. Opit ja kopit muille ryhmille jaettavaksi.
12.00 Lounas
13.00 Vaikuttava viestintä

  • Asiakasuskollisuus viestinnän tavoitteena
  • Vaikuttavan viestinnän malli – ja miksi juuri tämä toimii?
  • Esimerkkejä
14.15 Kahvitauko
14.30 Harjoitus 4: Yhteenveto harjoituksista

  • Kaikkien tehtyjen harjoitusten yhteenvetona luodaan intuitiivinen viestintäkokemus. Opit ja kopit toiselle ryhmälle.
  •  Loppukeskustelu ja yhteenveto
16.00 Koulutus päättyy

Kouluttaja

Hinnat

Yksityinen sektori, etuhinta 6.8. asti (norm. 1645 €)1445 €
Julkinen sektori, etuhinta 6.8. asti (norm. 1045 €)945 €
Striimi, yksityinen sektori, etuhinta 6.8. asti (norm. 1420 €)1320 €
Striimi, julkinen sektori, etuhinta 6.8. asti (norm. 945 €)845 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvi- ja lounastarjoilut.

Lisätietoja

Leena Kalaoja

Asiakkuuspäällikkö, tiiminvetäjä

leena.kalaoja@almamedia.fi

050 528 6956

Paikka

Etäkoulutus

Etäosallistujana kuulet ja näet kouluttajan, materiaalit sekä voit osallistua keskusteluun. Kaikille osallistujille lähetämme henkilökohtaisen kutsulinkin koulutukseen. Kyseessä on livekoulutus. Koulutuksesta ei tehdä tallennetta.

Helsinki