Kuinka rakennat loistavaa asiakaskokemusta viestinnän avulla?

Uskotko siihen, että tavoilla viestiä on iso rooli asiakkaan kokemuksen, tyytyväisyyden, suositteluhalukkuuden ja sitoutumisen näkökulmasta? Haluaisitko saada lisää työkaluja, joilla viestiä entistä asiakaslähtöisemmin ja ylittää asiakkaan odotukset?

Tässä koulutuksessa palat loksahtavat kohdalleen raikkaasti ja uudella tavalla. Saat kätevässä paketissa tiedon siitä, mikä vaikuttaa eniten kokemuksen syntymiseen. Opit viestimään niin, että vastaat yhtä aikaa sekä asiakkaan haluihin että tarpeisiin – myös niihin, joita asiakaskaan ei osaa sinulle sanoittaa.

Kokeneen kouluttajan, palkitun tietokirjailija Kati Kerosen koulutukset ovat kautta linjan saaneet kiittävää palautetta inspiroivuudestaan ja konkreettisuudestaan. Tämänkin koulutuspäivän jälkeen sinulla on taskussasi useita harjoituksia ja työpohjia, joita voit soveltaa omassa työssäsi ja tiimisi kanssa niin kirjallisessa kuin suullisessakin viestinnässä.

Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Viestintä & asiakaskokemus

  • Kulttuuri & sisäinen puhe
  • Kunnosta nämä perusasiat
  • Viestintä uudelle tasolle

 

Tehtävä: oman/tiimin viestinnän kehitystarpeet

10.15 Kahvitauko
10.30 Viestinnän keinot asiakaskokemuksen parantamiseen

  • Asiakkaan iholle – ja sen alle
  • Viestinnän sävy ratkaisee
  • Vaikuttavan viestinnän malli

 

Harjoitus: Puhutko asiakasta?

12.00 Lounas
13.00 Kaikki irti kohtaamisista

  • Näin herätät luottamuksen
  • Kuuntelu on viestintää parhaimmillaan!
  • Hyödynnä momentum – ohjaava vuorovaikutus

 

Harjoitus: Treenataan käytännössä!

14.15 Kahvitauko
14.30 Odotukset ylittävä asiakasviestintä

  • Viestinnän keinot sitouttaa
  • Viesti tarpeet ennakoiden
  • Suunnittelumalli

 

Harjoitus: Intuitiivisen viestintäkokemuksen suunnittelu

16.00 Koulutuspäivä päättyy

Kouluttaja

Hinnat

Yksityinen sektori, etuhinta 9.8. asti (norm. 1295 €)1 195 €
Julkinen sektori, etuhinta 9.8. asti (norm. 895 €)795 €

Hintaan lisätään alv 24%. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvi- ja lounastarjoilut.

Lisätietoja

Leena Kalaoja

Asiakkuuspäällikkö, tiiminvetäjä

leena.kalaoja@almamedia.fi

050 528 6956