Jos sinulla on kysyttävää koulutuksen käytännön järjestelyistä, ole meihin yhteydessä.

LISÄTIETOJA KOULUTUKSISTA
saat sähköpostilla koulutus.asiakaspalvelu@almatalent.fi, chatin kautta tai puhelimitse soittamalla asiakaspalveluumme 020 442 4110.

ILMOITTAUTUMINEN
Koulutuksiin voit ilmoittautua:

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiin vahvistuksen ilmoittautumisesta. Jos viestiä ei näy, tarkistathan ystävällisesti roskapostisi. Kaksi viikkoa ennen koulutusta saat osallistujavahvistuksen tarkempine tietoineen ja kaksi päivää ennen koulutusta Tervetuloa-viestin, jossa linkki materiaaleihin. Striimiosallistujille lähetetään myös striimin linkki ja salasana.

EDUT
Ilmoittaudu ajoissa ja hyödynnä aikaisen ilmoittautujan etuhinta.

OSALLISTUMINEN
Tervetuloa kouluttautumaan, verkostoitumaan ja jakamaan kokemuksia koulutuksiimme!
Paikan päällä osallistuminen sisältää sähköiset materiaalit sekä kahvi- ja lounastarjoilut päivän aikana. Mainitsethan myös mahdollisesta erityisruokavaliosta jo ilmoittautuessasi. Koulutuksemme ja seminaarimme järjestetään pääasiallisesti Helsingin keskustan alueella, hyvien kulkuyhteyksien äärellä.

Etkö pääse paikan päälle?

Seminaareihimme voit osallistua myös etäyhteydellä. Valitse ilmoittautumislomakkeella striimiosallistuminen.

Striimiosallistuminen sisältää sähköiset materiaalit sekä striimin katseluoikeuden kolmen arkipäivän ajan seminaarin jälkeen. Striimin aikana voit esittää kysymyksiä puhujille striimisivulla olevan keskusteluseinän kautta. Kysymyksiä käydään läpi esitysten lopussa, aikataulun niin salliessa. Kyseessä on reaaliaikainen tilaisuus. Striimiosallistuminen on henkilökohtainen.

KIRJAT JA LEHDET
Koulutusosallistujana saat 25 % alennuksen Alma Talent Shopin kirjavalikoimasta. Seminaarissa on esillä Alma Talentin lehtiä tutustumista varten.

TODISTUKSET
Osallistujat saavat halutessaan koulutuksesta todistuksen.

LASKUTUS
Lasku lähetetään 10 päivää ennen koulutusta, hintaan lisätään arvonlisävero.

MUUTOS- JA PERUUTUSEHDOT
Koulutus voidaan peruuttaa tai muuttaa toteutettavaksi vain etänä tai paikan päällä järjestäjien taholta viimeistään kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta, jos ilmoittautuneita ei ole riittävästi.

Seminaarit ja koulutukset
Pyydämme ilmoittamaan mahdollisesta esteestä kirjallisesti. Osallistumisen voi luovuttaa kuluitta kollegalle. Siirtymisestä toiseen samanarvoiseen koulutukseen ei veloiteta, jos siirto tehdään vähintään kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen tehdystä osallistumisen siirrosta veloitamme 200 € + alv. Mikäli osallistuminen perutaan myöhemmin kuin kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta veloitamme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Koulutusohjelmat, joissa on 4 osaa tai enemmän
Ilmoittautuminen on sitova. Myöhemmin kuin yksi kuukausi ennen koulutussarjan alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % koko sarjan hinnasta. Kaksi viikkoa ennen sarjan alkua ja sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Esteen ilmetessä koulutuspaikan voi kuluitta luovuttaa kollegalle. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

KOULUTUSTEN PALAUTE
Palautteesi on erittäin tärkeää koulutustemme kehittämisessä. Palautekysely lähetetään sinulle koulutuksen jälkeen. Palautekyselyyn vastaamalla osallistut koulutuspäivän arvontaan!

MAJOITUS
Olemme neuvotelleet osallistujillemme erikoishinnat useisiin Helsingin hotelleihin. Mainitse huonetta varatessasi, että olet tulossa Alma Talentin tapahtumaan, niin etuhinta tulee huomioitua. Mikäli kaipaat lisätietoja hotellien sijainneista, ota yhteys asiakaspalveluumme.

• Clarion Hotel Helsinki: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta

Toivomme, että koulutus vastaa odotuksiasi ja saat uusia ajatuksia ja virikkeitä työhösi!