Asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää. Seuraamme tarkasti koronavirustilannetta noudattaen THL:n ja muiden viranomaisten ohjeita. Järjestämme seminaarit ja Lakimiesliiton Koulutuksen seminaarit maaliskuusta alkaen hybriditoteutuksina. Pienkoulutuksista osa järjestetään livekoulutuksina ja osa etäkoulutuksina.

Jos sinulla on kysyttävää osallistumiseen tai järjestelyihin liittyen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme chatissa, sähköpostilla koulutus.asiakaspalvelu@almatalent.fi tai puhelimitse 020 442 4110.

*******

Alla keskeisimpiä ohjeita turvallisuuden takaamiseksi

Saapuminen tilaisuuteen
Osallistu tilaisuuteen vain terveenä. Älä tule paikan päälle, jos sinulla on minkäänlaisia sairastumiseen viittaavia oireita.

Turvavälit
Pyydämme sinua ottamaan huomioon turvavälit valtakunnallisten ohjeiden mukaisesti. Säilytä reilu etäisyys muihin osallistujiin kaikissa tilanteissa, älä kättele tai halaa. Kokouspaikkamme huomioivat mahdollisuuksien mukaan osallistujamäärissä sen, että tarvittava turvaväli onnistuu.

Hygienia
Koulutustilojemme hygieniaan ja puhdistukseen kiinnitetään erityistä huomiota. Olemme varanneet asiakkaidemme ja henkilökuntamme käyttöön käsidesiä ja suosittelemme pesemään käsiä tehostetusti. Halutessasi saat käyttöösi kertakäyttöisen kasvosuojan ilmoittautumisen yhteydessä.

Koulutuksemme tarjolla myös etäyhteydellä
Tarjoamme toistaiseksi mahdollisuuden osallistua kaikkiin seminaareihin ja Lakimiesliiton Koulutuksen seminaareihin myös etäyhteyksin. Pienkoulutuksista osa toteutetaan livekoulutuksina ja osa etäkoulutuksina. Etäosallistujana kuulet ja näet kouluttajan, materiaalit sekä voit osallistua keskusteluun. Tarkemmat ohjeet etäosallistumiseen saat osallistumisvahvistuksen yhteydessä.

Sivua päivitetty 22.2.2022